ال اي دي تراپي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 228
:: بازدید ماه : 2225
:: بازدید سال : 18912
:: بازدید کلی : 92610

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

ال اي دي تراپي
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 10:27 | بازدید : 783 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

نقش LED درمانی چیست:
یکی از مشکلات قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی ، تسریع روند پیری افراد است. این عوامل می توانند باعث تخریب کلاژن شوند. کلاژن پوست را سالم نگه می دارد و چین و چروک را از بین می برد.

در LED درمانی ، از پرتوهای نور برای افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. همراه با دیودهای ساطع کننده نور که امواج نوری کم انرژی را به لایه های عمیق پوست ارسال می کنند ، استفاده می شود. این امواج می توانند واکنش های خاصی در پوست ایجاد کنند و در نتیجه قابلیت پردازش طبیعی پوست را افزایش دهند. به طور کلی ، این روش باعث طراوت پوست می شود و علائم پیری را از بین می برد. LED درمانی گرمای دلپذیری را بر روی پوست صورت ایجاد می کند.

این روش کاملاً بی خطر است و هیچگونه زخم و قرمزی ندارد. LED درمانی جدیدترین فناوری زیبایی است. برای درمان بیشتر ، دستگاه را می توان محکم و راحت روی تخت قرار داد ، بدون نیاز به نگه داشتن و استفاده با دست. فناوری LED بهترین راه برای ترکیب با سایر خدمات پوستی است. این دستگاه 5 رنگ مختلف و عملکردهای مختلف را ارائه می دهد.

LED MASK یا LED MASK مجموعه ای از تجهیزات مورد نیاز برای درمان مشکلات مختلف پوستی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند شدت نور ماسک را برای شما تغییر دهد و دارای تایمر 60 دقیقه ای است. رنگهای LED آن شامل قرمز ، آبی ، سبز ، زرد و سفید است که در رنگهای زیر و خواص آنها به آنها خواهیم پرداخت.

کاربرد LED درمانی (نور درمانی)
این روش برای افرادی مناسب است که علائم پیری را در صورت و پوست خود احساس می کنند. در این روش ، لایه های عمیق پوست بر رشد سلول های جدید و سالم تأثیر می گذارد و کمک زیادی می کند. امروزه برخی از خانم ها از روش LED درمانی (نور درمانی) برای روشن شدن پوست خود استفاده می کنند.
ال ای دی تراپی نیز برای درمان جوش و پوست سفت استفاده می شود. این روش با از بین بردن چین و چروک به افزایش جریان خون و تولید کلاژن کمک می کند.
درمان کک و مک و بسیاری از لکه های پوستی روی پوست را می توان با LED درمانی یا نور درمانی بدون نگرانی برطرف کرد. با استفاده از این روش ، مناطق تیره و قهوه ای پوست نیز روشن تر می شود.

رنگ هاي ال اي دي در دستگاه ال اي دي تراپي

پنج رنگ LED این ماسک به عمق پوست نفوذ می کند تا سلول های سالم جدیدی تولید کند ، علائم پیری را کاهش داده و گردش خون را بهبود بخشد.

رنگ آبی آبی با طول موج 430-430 نانومتر ، نور آبی می تواند تمام باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین ببرد ، در نتیجه جوش های فعال را از بین می برد و از ایجاد جوش های جدید بدون هیچ گونه دارویی جلوگیری می کند.
رنگ سبز سبز با طول موج 525-550 نانومتر باعث شل شدن پوست و درمان پوست های حساس در این طیف می شود. همچنین درمان هایپرپیگمانتاسیون یا تیرگی ناحیه پوست ناشی از کاهش ملانین را درمان می کند. همچنین شوره سر ، کک ، طاعون ، سوختگی و لکه های پیری را درمان می کند.
رنگ LED زرد با طول موج 590 نانومتر نور زرد بهترین درمان برای از بین بردن قرمزی پوست است. این کروماتوگرام جریان اکسیژن را به سلول های پوست افزایش می دهد و سلول های پوست را دوباره فعال می کند و می تواند غدد را سم زدایی کند. همچنین می تواند بافت پوست و چین و چروک را بهبود بخشد.
رنگ سفید سفید با طول موج 590 نانومتر نور سفید می تواند پوست ضعیف را تقویت کند ، پوست را شل کرده و تقویت کند ، پوست را شل کند و مزایای زیادی داشته باشد.
رنگ LED قرمز 630-730 ، نور قرمز با طول موج 590 نانومتر ، می تواند جریان خون را افزایش دهد ، در نتیجه فرآیند تولید کلاژن را تحریک می کند. کلاژن برای ترمیم بافت آسیب دیده پوست ضروری است و در نتیجه چین و چروک و زخم های سطح پوست را از بین می برد.




:: برچسب‌ها: دستگاه ال اي دي تراپي , ال اي دي تراپي , كاركرد ال اي دي تراپي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: